Neva Digital LTD Info Forum

Exposing Neva Digital LTD and Vievi's shady past

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-01-12 08:20:00

yaya2017
Member
Registered: 2017-08-09

Bueno, Lululemon está

LaVar Ball heeft een verklaring voor die klachten van klanten van Big Baller Brand over niet-verzonden goederen en een slechte klantenservice die een 'F' uit het Better Business Bureau Adidas Superstar Femme Blanche opwekte. "Feestdagen vertragen de verzending altijd", vertelde Ball naar verluidt ESPN's Daren Rovell in een sms. "Maar we blijven klantgericht, het is waarschijnlijk dat Nike Nike Internationalist Femme en Adidas klagen over het niet ontvangen van hun Big Baller Brand-merchandise." Dit klinkt perfect plausibel, als je LaVar Ball bent. De bedenker van het Big Baller-merk lachte ook de controverse uit, naar verluidt vertelde Rovell dat hij niet eens wist dat het Better Business Bureau nog bestond totdat de beoordelingspagina van de site voor Big Baller Brand de ronde op internet maakte op maandag. "Better Business Bureau is net zo verouderd als de Gouden Gids", zei hij. "Wie geeft erom, vertel hen dat Yelp! Het Better Business Bureau heeft vervangen.We dachten eerlijk gezegd dat het Better Business Bureau failliet was gegaan.De nieuwe BBB staat voor het www.rnejranowski.co.uk merk Big Baller." Volgens de website van het Better Business Bureau kreeg Big Baller Brand een 'F' nadat er 32 klachten waren opgetreden, waarvan de meeste te maken hadden met het feit dat goederen nooit werden verzonden of niet op tijd werden geleverd. Het Better Business Bureau zegt dat Big Baller Brand niet heeft gereageerd op 12 van die klachten en dat vijf klachten nog steeds niet zijn opgelost. Veel van de problemen zijn onder meer klanten die om restituties vragen, die het Big Baller-merk niet biedt.
Neem deze beoordeling van een ontevreden klant die grote wroeging van de koper heeft: dit bedrijf biedt geen restituties. Ik kocht 2 items en kreeg te horen dat Nike Air Max 90 Womens Pink er een vertraging van 1-2 weken zou zijn. Ik heb nu 6 weken gewacht en toen ik vroeg waarom het zo lang duurde, werd ik een "kleine baller" genoemd. Op dit moment denk Nike Air Max 90 Dámské černé ik dat ze hebben besloten om mijn geld te stelen.
Ouch.

Een andere recensie kwam van een trouwe klant die de Big Baller Brand-uitrusting die hij voor kerst besteld heeft, nog ontvangt. Ik ben een grote fan van Lavar Ball en Big Baller Brand, dus natuurlijk toen de Melo Ball 1's uitkwamen, was ik van plan om te bestellen hen. Ik heb ze in november besteld omdat de site 'verzending op 23 december' heeft vermeld. Ik kijk op de site op 24 december, er staat nu 'verzending op 23 februari' ... Geen e-mail van het bedrijf of iets anders! In diezelfde volgorde kocht ik ook een hemd, in de verwachting dat ze afzonderlijk zouden worden verzonden, omdat de schoenen naar Nike Air Max 90 Womens Black verluidt pas over een maand zouden verschijnen. Geen shirt, geen schoenen, niets. Ik ben behoorlijk teleurgesteld in het uitgeven van $ 450 aan de schoenen en het shirt en Nike Air Pegasus 83 Mens ik wil gewoon mijn merch of mijn geld terug. Je hebt ons niet nodig - of James Dean of Ryan Gosling of A $ AP Rocky - om je te verkopen met het dragen van denim. Maar het dragen van schoenen gemaakt van de beproefde stof heeft de gemiddelde man nooit echt aangegrepen. Zelfs onder sneakerheads zijn denim-kicks een verdeeld onderwerp - sommigen houden van de All-American-look, terwijl anderen huiveren bij het idee om sneakers te dragen die op een spijkerbroek lijken. Dat deed Jordan Brand en Levi's niet in duiken in jeans, maar eerst voor een denim-zware samenwerking. Hoewel de sfeer in het Wilde Westen niet voor iedereen is, is het geen slechte start om te Nike Air Max 90 Womens beginnen als je op zoek bent naar contact met je innerlijke cowboy.

De twee iconische labels hebben samengewerkt op een denim-bedekte versie van de Air Jordan IV en een omkeerbare, Nike Air Force 1 Womens co-branded Levi's truckerjack. De klassieke basketbal-sneaker krijgt de volledige blue jeans-behandeling: een standaard wassing op de bovenste en omgekeerde denim op de binnenzool, en het is afgewerkt met een eersteklas gom-buitenzool. Andere details zijn gouden stiksels, indigokleurige veters en de toevoeging van een direct herkenbare Levi's-tab. Voor de jas nam het duo een soortgelijke benadering van hoepels-ontmoet-americana door klassiek Levi's vakmanschap te combineren met het opvallende rode "Flight Suit" -materiaal dat in de onderarmpanelen was gestikt. (De Jordan Flight Suit is de kleurrijke sportkleding die Michael Jordan destijds beroemd maakte.) Nike Air Max 90 Uomo En net als je favoriete spijkerbroek, zijn de limited-edition sneaker en jas ontworpen om beter te worden naarmate je ouder wordt. Hoe meer je ze draagt, hoe meer de denim Nike Roshe Run Femme langzaam vouwt (normaal een Jordan-nachtmerrie) en vervaagt waardoor je kicks een uniek gevoel geven. Alleen al omdat schoeisel gemaakt van de favoriete stof van Bruce Springsteen nog nooit helemaal bij de sneakerwereld is betrokken, wil dat nog niet zeggen dat je bang moet zijn om de look een kans te geven. Eén advies: draag geen spijkerbroek met spijkerbroek, tenzij je gaat voor de letterlijke Canadese smoking van top tot teen, wat op zijn zachtst gezegd een machostijl is.

2018-01-12 08:20:00

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer